Domo-kun Cute

Wednesday, November 14, 2012

Ketabahan Seorang Insan Bernama Anak...:")

                                        Assalam,mualaikum cinta..:")
Saat yg paling sedih bagi seorang anak adlh apabila orang tua nya menghadapi kesusahan...Begitulh yg saat ini aku rasakan,satu2 nya bapa yg aku ada di dunia ini sdg sakit,apakn daya jika sdh takdir yg menimpa diri.Andai bisa aku ubah takdir,biar lh diri ini yg merasakn kesakitan itu agar terhapus air mata bapa,tidk sanggup ku melihat air mata yg mengalir dri mata mu wahai bapa ku sayang!aku tidk bisa menahan air mataku dn aku tak bisa menahan keperihanmu kerna kamu terlalu bermakna dlm hidup ini.Bapa ku syg apa kamu skrg baik2 jk,aku akan jaga baik2 adik di rumah yar bapa ku syg!Doa ku selalu bersamamu bapa ku sayang!nanti aku akan pergi kerja yar,spyh dpt bantu keluarga kita yg sdg susah ni,yg aku perlukan cuma doa mu wahai ayah ku...Kuatkan lh semangat mu yar bapa ku sayang kerna ada keluarga mu yg menyayangi mu di sini...:")

YA ALLAH,
ANDAI INI CUBAAN YG ENGKAU BERIKAN KEPADA KAMI,
KAMI REDHA YA ALLAH,
KERNA KAMI TAU,
ENGKAU TIDAK AKN MENGUJI HAMBA MU JIKA MELEBIHI DARI KEMAMPUAN NYA,

YA ALLAH,
KAU KUATKAN LH SEMANGAT AYAH KU YANG SEDANG SAKIT,
AGAR DIA MAMPU TERSENYUM SEPERTI DULU,
AAMIN YA RABBAL A'LAMIN...:")

0 ulasan: