Domo-kun Cute

Thursday, November 1, 2012

My Birthday 2012..:)

                                     Assalammualaikum cinta....
Hari nie bufday ku yg ke-14 thn,terasa diri ku besar sdh bha hehe...Bufday tahun ni lh rasanya bufday yg tak kn pernah aku lupakan dgn diorg...habis basah satu badan ku budak kelas siramkan air bha,siapa suruh aku main air dgn diorg tapi sbb bufday ku ary ni diorg sabar jk lh dgn aku,sampai akhir2 mau balik sekolah lh tu diorg balas dendam,awal awalnya tu seronok lh sbb diorg sekelas nyanyikn utk hanim lagu happy bufday tapi dgn muka yg malu2 shin chan ni tiba2 kena siram air!!!adoii basah satu badan balik rumah diorg main siram2 hahaha...my best friend bagi aku hadiah!comel sgt2,ada yg belanja air epal dn siap bagi duit lagi tu,korg lh the best friend aku Afrina,Aina dn Faiqah syg kamu semua!!besok ary last sklh mesti diorg rindu dkt suara ku yg merdu dlm kelas,rindu dgn mulut ku yg bising kn hahaha,tapi aku lagi rindu dgn kamu sbb ary last2 lh ni kamu bagi aku kenangan yg terindah di dlm kelas...Terima kasih sbb bagi aku kenangn indah bersama kamu semua...I LOVE MY FRIEND..:)

0 ulasan: